Tolong klik :)

♥mydear's♥

klik


Dream High


:)Hey :) yes this is me
:)Nurul Aisyah Bt Mohamad Rozlan
:)Just call Asya ash / asya 4 short
:)18y/0 still young gurl Haha
:)Just ugly gurl n not other gurl
:)Nothing special
:)Life is 2 learn something not 4 leave
:)So don't ever give up
:) Taken
:) Polytechinic Merlimau,Melaka
:)Born at Pekan,Pahang
:) Tat olls

"LIFE IS SHORT'SO MAKE IT SWEET " ENJOYBLE YAR"^_________^

Ya,Allah peliharalah kami berdua agar semuanya berjalan dgn lancar dan sempurna sehingga bertemunya jodoh kami berdua..
aku menyayanginya keranamu,aku mencintainya juga keranamu..
1kanlah kami dan tetapkan kami bersama disuatu hari yg amat kami nantikan ..
Kuatkanlah haty kami agar kami cekal dalam menghadapi dugaan yg engkau jatuhkan kpd kami berdua ..

Ramizan Rahime

Ramizan Rahime

ALONG & HANIM

ALONG & HANIM

LIKE

Friday, July 20, 2012

Salam Ramadhan diPerantauan

Assalamualaikum blogger ,, salam ramadhan bg muslim dan muslimat ... tittle utk entry saya kali ni ialah SALAM RAMADHAN DI PERANTAUAN actually tajuk sungguh menyentuh hati saya . Kerana pertama kalinya saya menyambut bulan ramdhan di negeri org iaitu di negeri bersejarah 'MELAKA' sebak hati bila bangun sahur teringatkan kampung halaman .. ya allah cekalkan lah hatiku sepanjang sebulan ditempat org ini... Bagi korang2 yg dapat sambut awal ramadhan dgn family congrate lahh .. penuhkan masa korang dgn family coz bile dah juh t mula lah sedih , sebak dan sbgnya .. itu jerla kod.. shj utk mengilangkan kebosanan yg melanda .. P/s : Salam Ramdhan utk mereka yg sedang berpuasa sekarang !

No comments: