Tolong klik :)

♥mydear's♥

klik

Dream High


:)Hey :) yes this is me
:)Nurul Aisyah Bt Mohamad Rozlan
:)Just call Asya ash / asya 4 short
:)18y/0 still young gurl Haha
:)Just ugly gurl n not other gurl
:)Nothing special
:)Life is 2 learn something not 4 leave
:)So don't ever give up
:) Taken
:) Polytechinic Merlimau,Melaka
:)Born at Pekan,Pahang
:) Tat olls

"LIFE IS SHORT'SO MAKE IT SWEET " ENJOYBLE YAR"^_________^
Ya,Allah peliharalah kami berdua agar semuanya berjalan dgn lancar dan sempurna sehingga bertemunya jodoh kami berdua..
aku menyayanginya keranamu,aku mencintainya juga keranamu..
1kanlah kami dan tetapkan kami bersama disuatu hari yg amat kami nantikan ..
Kuatkanlah haty kami agar kami cekal dalam menghadapi dugaan yg engkau jatuhkan kpd kami berdua ..

Ramizan Rahime

Ramizan Rahime

ALONG & HANIM

ALONG & HANIM

LIKE

Friday, November 30, 2012

Nasihat bagi Berpada

Assalamualaikum pembuka bicara .. tajuk entry buat kali ni ialah nasihat bgi bpada maksudnya if nak bagi nasihat mestilah berpada .. cett entry bt kali ni konon pdhal bru je bukak harinpi ientrynya.. okay hati panas bara .... tpi dengan ade kewarasan akal aku bersabar buat hapa aku lain perkara BODO mcm org BANGSAT , okay storynya malasnak pjgkan tpi hal adalah kecil .. disebabkan one people sumenya menjadi pjg lebar . Awakawak yang saya syang sekalian. saya tak ksah nak menasihati kami berdua (mylovenme) tapi nasihat biar BAIK SIKIT . disebabkan seoarag ramai yang mengata mngutuk! HAppy kah anda itu? YE ITU ANDA !! perkara yang bkn pon tkua . tp disebabkan saya seoarang hati yangmulia ! utk pgetahuan anda bdak BANGSAT ,BEFORE JUDGE ORAG LAIN NAK JTHKAN ORG LAIN PDG MUKE DICERMIN . ANDA MACAM NE? DAH CUKUP PERFECT KAH ? TERPULANG ? yang lain sbagai btu api aku tak kesah n heran KERANA ? mulut anda yang berbau lonkang itu xsikit pon menjejaskan hubungan apa2 antara kami ! Cume kami berdua mendoakan agar anda sume jauh drpd sume kesusahan n kesengsaraan . Kita manusia biasa . yg plg layak judge kte diatas sana .. aku xheran kau nasihat tp nasihat itu kasi BERPADA CIK AKAK N CIK ABG ~ puirghh ~

 p/s : saya pon xperfect tpi nak komen kat sini saya masih pandai menjaga mulut dripada menjadi bahan yang tersangat bahang jangan sampai mulut anda yang berbau longkang itu terkne bahang kepanasan dan disebab kan mulut anda yg berbisaitu dimamah api .thank you :D

No comments: